NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية هاحكليكم النهارده قصتي مع خالتي

يوسف 55

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
30 يوليو 2022
المشاركات
77
مستوى التفاعل
99
العمر
26
نقاط
623
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
مساء ااخير او صباح الخير علي حسب ما بتقري عزيزي القارئ
اسمي يوسف 27سنه
اول مره اكتب في هنا بسراحه
وحابب احكيلكم قصتي مع خالتي
والقصه حقاقيه وواقعيه ميه في الميه
انا يوسف 27سنه
وخالتي سعاد 45سنه مطلقه
ولا هاقولكم بقي العرض عرضين ولا الزب مترين
طولي 185سم
ووزني85كم
وزبي 18سم
اوصفلكم خالتي
بيضه وزنها 89كم
طولها 190سم
الجسم بلدي اصيل
حاجه كده تقدر تقول ساره جاي النسخه المصريه
وبدون مبالغه
القصه بدات
من 7سنين
بعد طلاق خالتي
رجعت تاني بيت العيله
وبحكم اني الوحيد الي لسه متجوزتش وعايش مع امي بعد وفاه والدي
بقيت بخلص شغل وبعدي اقعد معاها شويه
كنا في الصيف
رجعت من الشغل وغيرت بحكم الجو لابس جلبيه بيتي علي البوكسر
نزلت لخالتي
خبطت
فتحتلي وكانت لبسه عبايه بيتي
بنص لونها احمر
من غير برا وبزازها مدلدله
انا: ايه الحلاوه دي يا سوسو
خالتي: لم نفسك ياواد وتعالي ادخل
انا: حد يشوف الجمال ده ويلم نفسه
ده جوزك ده ابن كلب معندهوش نظر
علشان يفرط في مزه كده زيك
خالتي: متقلبش عليا المواجع
سيبها زي ماهي
انا: و... عبيط
حد يسيب الملبن ده
خالتي: بس ياواد بطل قله ادب
وبطل معاكسه
انا: قدامي فرس اصيل ومعاكسهوش
خالتي: كلت ولا تاكل معايا
انا: اكل معاكي
مع اني نفسي اكلك انتي يابطه
طبعا كل الكلام ده وزبري اعلن احتجاجه
هي: لم نفسك ياوسخ واتنيل اقعد عقبال مااسخن
دخلت المطبخ وانا قاعد ومنظرها في العبايه
وبزازها الي بحريتهم وحلامتها الواقفه مجنني


لو لقيت تشجيع هاكمل باقي الي حصل هاعمله علي اجزاء مستني ارائكم وردودكم
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: مخلد, Haydera, البلبل الصداح و 35 آخرين
مساء ااخير او صباح الخير علي حسب ما بتقري عزيزي القارئ
اسمي يوسف 27سنه
اول مره اكتب في هنا بسراحه
وحابب احكيلكم قصتي مع خالتي
والقصه حقاقيه وواقعيه ميه في الميه
انا يوسف 27سنه
وخالتي سعاد 45سنه مطلقه
ولا هاقولكم بقي العرض عرضين ولا الزب مترين
طولي 185سم
ووزني85كم
وزبي 18سم
اوصفلكم خالتي
بيضه وزنها 89كم
طولها 190سم
الجسم بلدي اصيل
حاجه كده تقدر تقول ساره جاي النسخه المصريه
وبدون مبالغه
القصه بدات
من 7سنين
بعد طلاق خالتي
رجعت تاني بيت العيله
وبحكم اني الوحيد الي لسه متجوزتش وعايش مع امي بعد وفاه والدي
بقيت بخلص شغل وبعدي اقعد معاها شويه
كنا في الصيف
رجعت من الشغل وغيرت بحكم الجو لابس جلبيه بيتي علي البوكسر
نزلت لخالتي
خبطت
فتحتلي وكانت لبسه عبايه بيتي
بنص لونها احمر
من غير برا وبزازها مدلدله
انا: ايه الحلاوه دي يا سوسو
خالتي: لم نفسك ياواد وتعالي ادخل
انا: حد يشوف الجمال ده ويلم نفسه
ده جوزك ده ابن كلب معندهوش نظر
علشان يفرط في مزه كده زيك
خالتي: متقلبش عليا المواجع
سيبها زي ماهي
انا: و... عبيط
حد يسيب الملبن ده
خالتي: بس ياواد بطل قله ادب
وبطل معاكسه
انا: قدامي فرس اصيل ومعاكسهوش
خالتي: كلت ولا تاكل معايا
انا: اكل معاكي
مع اني نفسي اكلك انتي يابطه
طبعا كل الكلام ده وزبري اعلن احتجاجه
هي: لم نفسك ياوسخ واتنيل اقعد عقبال مااسخن
دخلت المطبخ وانا قاعد ومنظرها في العبايه
وبزازها الي بحريتهم وحلامتها الواقفه مجنني


لو لقيت تشجيع هاكمل باقي الي حصل هاعمله علي اجزاء مستني ارائكم وردودكم
كمل وياريت تخلي الاجزاءطويله شويه
 
  • عجبني
  • ماااشي
التفاعلات: البلبل الصداح، رجال عراقي و يوسف 55
مساء ااخير او صباح الخير علي حسب ما بتقري عزيزي القارئ
اسمي يوسف 27سنه
اول مره اكتب في هنا بسراحه
وحابب احكيلكم قصتي مع خالتي
والقصه حقاقيه وواقعيه ميه في الميه
انا يوسف 27سنه
وخالتي سعاد 45سنه مطلقه
ولا هاقولكم بقي العرض عرضين ولا الزب مترين
طولي 185سم
ووزني85كم
وزبي 18سم
اوصفلكم خالتي
بيضه وزنها 89كم
طولها 190سم
الجسم بلدي اصيل
حاجه كده تقدر تقول ساره جاي النسخه المصريه
وبدون مبالغه
القصه بدات
من 7سنين
بعد طلاق خالتي
رجعت تاني بيت العيله
وبحكم اني الوحيد الي لسه متجوزتش وعايش مع امي بعد وفاه والدي
بقيت بخلص شغل وبعدي اقعد معاها شويه
كنا في الصيف
رجعت من الشغل وغيرت بحكم الجو لابس جلبيه بيتي علي البوكسر
نزلت لخالتي
خبطت
فتحتلي وكانت لبسه عبايه بيتي
بنص لونها احمر
من غير برا وبزازها مدلدله
انا: ايه الحلاوه دي يا سوسو
خالتي: لم نفسك ياواد وتعالي ادخل
انا: حد يشوف الجمال ده ويلم نفسه
ده جوزك ده ابن كلب معندهوش نظر
علشان يفرط في مزه كده زيك
خالتي: متقلبش عليا المواجع
سيبها زي ماهي
انا: و... عبيط
حد يسيب الملبن ده
خالتي: بس ياواد بطل قله ادب
وبطل معاكسه
انا: قدامي فرس اصيل ومعاكسهوش
خالتي: كلت ولا تاكل معايا
انا: اكل معاكي
مع اني نفسي اكلك انتي يابطه
طبعا كل الكلام ده وزبري اعلن احتجاجه
هي: لم نفسك ياوسخ واتنيل اقعد عقبال مااسخن
دخلت المطبخ وانا قاعد ومنظرها في العبايه
وبزازها الي بحريتهم وحلامتها الواقفه مجنني


لو لقيت تشجيع هاكمل باقي الي حصل هاعمله علي اجزاء مستني ارائكم وردودكم
جسم بجنن مواصفات خالتك
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: البلبل الصداح، رجال عراقي و يوسف 55
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: البلبل الصداح، رجال عراقي و العاشق المجهول
الاحداث سريعههههههههه جدااااااااااا + ده مش جزء يسطا ولا حتي بداية اصلا
 
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: البلبل الصداح، رجال عراقي و المعلم برعي
مساء ااخير او صباح الخير علي حسب ما بتقري عزيزي القارئ
اسمي يوسف 27سنه
اول مره اكتب في هنا بسراحه
وحابب احكيلكم قصتي مع خالتي
والقصه حقاقيه وواقعيه ميه في الميه
انا يوسف 27سنه
وخالتي سعاد 45سنه مطلقه
ولا هاقولكم بقي العرض عرضين ولا الزب مترين
طولي 185سم
ووزني85كم
وزبي 18سم
اوصفلكم خالتي
بيضه وزنها 89كم
طولها 190سم
الجسم بلدي اصيل
حاجه كده تقدر تقول ساره جاي النسخه المصريه
وبدون مبالغه
القصه بدات
من 7سنين
بعد طلاق خالتي
رجعت تاني بيت العيله
وبحكم اني الوحيد الي لسه متجوزتش وعايش مع امي بعد وفاه والدي
بقيت بخلص شغل وبعدي اقعد معاها شويه
كنا في الصيف
رجعت من الشغل وغيرت بحكم الجو لابس جلبيه بيتي علي البوكسر
نزلت لخالتي
خبطت
فتحتلي وكانت لبسه عبايه بيتي
بنص لونها احمر
من غير برا وبزازها مدلدله
انا: ايه الحلاوه دي يا سوسو
خالتي: لم نفسك ياواد وتعالي ادخل
انا: حد يشوف الجمال ده ويلم نفسه
ده جوزك ده ابن كلب معندهوش نظر
علشان يفرط في مزه كده زيك
خالتي: متقلبش عليا المواجع
سيبها زي ماهي
انا: و... عبيط
حد يسيب الملبن ده
خالتي: بس ياواد بطل قله ادب
وبطل معاكسه
انا: قدامي فرس اصيل ومعاكسهوش
خالتي: كلت ولا تاكل معايا
انا: اكل معاكي
مع اني نفسي اكلك انتي يابطه
طبعا كل الكلام ده وزبري اعلن احتجاجه
هي: لم نفسك ياوسخ واتنيل اقعد عقبال مااسخن
دخلت المطبخ وانا قاعد ومنظرها في العبايه
وبزازها الي بحريتهم وحلامتها الواقفه مجنني


لو لقيت تشجيع هاكمل باقي الي حصل هاعمله علي اجزاء مستني ارائكم وردودكم
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: البلبل الصداح و رجال عراقي
مساء ااخير او صباح الخير علي حسب ما بتقري عزيزي القارئ
اسمي يوسف 27سنه
اول مره اكتب في هنا بسراحه
وحابب احكيلكم قصتي مع خالتي
والقصه حقاقيه وواقعيه ميه في الميه
انا يوسف 27سنه
وخالتي سعاد 45سنه مطلقه
ولا هاقولكم بقي العرض عرضين ولا الزب مترين
طولي 185سم
ووزني85كم
وزبي 18سم
اوصفلكم خالتي
بيضه وزنها 89كم
طولها 190سم
الجسم بلدي اصيل
حاجه كده تقدر تقول ساره جاي النسخه المصريه
وبدون مبالغه
القصه بدات
من 7سنين
بعد طلاق خالتي
رجعت تاني بيت العيله
وبحكم اني الوحيد الي لسه متجوزتش وعايش مع امي بعد وفاه والدي
بقيت بخلص شغل وبعدي اقعد معاها شويه
كنا في الصيف
رجعت من الشغل وغيرت بحكم الجو لابس جلبيه بيتي علي البوكسر
نزلت لخالتي
خبطت
فتحتلي وكانت لبسه عبايه بيتي
بنص لونها احمر
من غير برا وبزازها مدلدله
انا: ايه الحلاوه دي يا سوسو
خالتي: لم نفسك ياواد وتعالي ادخل
انا: حد يشوف الجمال ده ويلم نفسه
ده جوزك ده ابن كلب معندهوش نظر
علشان يفرط في مزه كده زيك
خالتي: متقلبش عليا المواجع
سيبها زي ماهي
انا: و... عبيط
حد يسيب الملبن ده
خالتي: بس ياواد بطل قله ادب
وبطل معاكسه
انا: قدامي فرس اصيل ومعاكسهوش
خالتي: كلت ولا تاكل معايا
انا: اكل معاكي
مع اني نفسي اكلك انتي يابطه
طبعا كل الكلام ده وزبري اعلن احتجاجه
هي: لم نفسك ياوسخ واتنيل اقعد عقبال مااسخن
دخلت المطبخ وانا قاعد ومنظرها في العبايه
وبزازها الي بحريتهم وحلامتها الواقفه مجنني


لو لقيت تشجيع هاكمل باقي الي حصل هاعمله علي اجزاء مستني ارائكم وردودكم
كمل متتأخرش
 
  • عجبني
التفاعلات: البلبل الصداح و رجال عراقي
مساء ااخير او صباح الخير علي حسب ما بتقري عزيزي القارئ
اسمي يوسف 27سنه
اول مره اكتب في هنا بسراحه
وحابب احكيلكم قصتي مع خالتي
والقصه حقاقيه وواقعيه ميه في الميه
انا يوسف 27سنه
وخالتي سعاد 45سنه مطلقه
ولا هاقولكم بقي العرض عرضين ولا الزب مترين
طولي 185سم
ووزني85كم
وزبي 18سم
اوصفلكم خالتي
بيضه وزنها 89كم
طولها 190سم
الجسم بلدي اصيل
حاجه كده تقدر تقول ساره جاي النسخه المصريه
وبدون مبالغه
القصه بدات
من 7سنين
بعد طلاق خالتي
رجعت تاني بيت العيله
وبحكم اني الوحيد الي لسه متجوزتش وعايش مع امي بعد وفاه والدي
بقيت بخلص شغل وبعدي اقعد معاها شويه
كنا في الصيف
رجعت من الشغل وغيرت بحكم الجو لابس جلبيه بيتي علي البوكسر
نزلت لخالتي
خبطت
فتحتلي وكانت لبسه عبايه بيتي
بنص لونها احمر
من غير برا وبزازها مدلدله
انا: ايه الحلاوه دي يا سوسو
خالتي: لم نفسك ياواد وتعالي ادخل
انا: حد يشوف الجمال ده ويلم نفسه
ده جوزك ده ابن كلب معندهوش نظر
علشان يفرط في مزه كده زيك
خالتي: متقلبش عليا المواجع
سيبها زي ماهي
انا: و... عبيط
حد يسيب الملبن ده
خالتي: بس ياواد بطل قله ادب
وبطل معاكسه
انا: قدامي فرس اصيل ومعاكسهوش
خالتي: كلت ولا تاكل معايا
انا: اكل معاكي
مع اني نفسي اكلك انتي يابطه
طبعا كل الكلام ده وزبري اعلن احتجاجه
هي: لم نفسك ياوسخ واتنيل اقعد عقبال مااسخن
دخلت المطبخ وانا قاعد ومنظرها في العبايه
وبزازها الي بحريتهم وحلامتها الواقفه مجنني


لو لقيت تشجيع هاكمل باقي الي حصل هاعمله علي اجزاء مستني ارائكم وردودكم
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: البلبل الصداح و رجال عراقي
مساء ااخير او صباح الخير علي حسب ما بتقري عزيزي القارئ
اسمي يوسف 27سنه
اول مره اكتب في هنا بسراحه
وحابب احكيلكم قصتي مع خالتي
والقصه حقاقيه وواقعيه ميه في الميه
انا يوسف 27سنه
وخالتي سعاد 45سنه مطلقه
ولا هاقولكم بقي العرض عرضين ولا الزب مترين
طولي 185سم
ووزني85كم
وزبي 18سم
اوصفلكم خالتي
بيضه وزنها 89كم
طولها 190سم
الجسم بلدي اصيل
حاجه كده تقدر تقول ساره جاي النسخه المصريه
وبدون مبالغه
القصه بدات
من 7سنين
بعد طلاق خالتي
رجعت تاني بيت العيله
وبحكم اني الوحيد الي لسه متجوزتش وعايش مع امي بعد وفاه والدي
بقيت بخلص شغل وبعدي اقعد معاها شويه
كنا في الصيف
رجعت من الشغل وغيرت بحكم الجو لابس جلبيه بيتي علي البوكسر
نزلت لخالتي
خبطت
فتحتلي وكانت لبسه عبايه بيتي
بنص لونها احمر
من غير برا وبزازها مدلدله
انا: ايه الحلاوه دي يا سوسو
خالتي: لم نفسك ياواد وتعالي ادخل
انا: حد يشوف الجمال ده ويلم نفسه
ده جوزك ده ابن كلب معندهوش نظر
علشان يفرط في مزه كده زيك
خالتي: متقلبش عليا المواجع
سيبها زي ماهي
انا: و... عبيط
حد يسيب الملبن ده
خالتي: بس ياواد بطل قله ادب
وبطل معاكسه
انا: قدامي فرس اصيل ومعاكسهوش
خالتي: كلت ولا تاكل معايا
انا: اكل معاكي
مع اني نفسي اكلك انتي يابطه
طبعا كل الكلام ده وزبري اعلن احتجاجه
هي: لم نفسك ياوسخ واتنيل اقعد عقبال مااسخن
دخلت المطبخ وانا قاعد ومنظرها في العبايه
وبزازها الي بحريتهم وحلامتها الواقفه مجنني


لو لقيت تشجيع هاكمل باقي الي حصل هاعمله علي اجزاء مستني ارائكم وردودكم
كمل... بس خللى بالك مفيش واحد 180 سم طوله وعنده 15 سنة.... خللى كلامك واقعى شوية
 
  • عجبني
التفاعلات: البلبل الصداح و رجال عراقي
ك
مساء ااخير او صباح الخير علي حسب ما بتقري عزيزي القارئ
اسمي يوسف 27سنه
اول مره اكتب في هنا بسراحه
وحابب احكيلكم قصتي مع خالتي
والقصه حقاقيه وواقعيه ميه في الميه
انا يوسف 27سنه
وخالتي سعاد 45سنه مطلقه
ولا هاقولكم بقي العرض عرضين ولا الزب مترين
طولي 185سم
ووزني85كم
وزبي 18سم
اوصفلكم خالتي
بيضه وزنها 89كم
طولها 190سم
الجسم بلدي اصيل
حاجه كده تقدر تقول ساره جاي النسخه المصريه
وبدون مبالغه
القصه بدات
من 7سنين
بعد طلاق خالتي
رجعت تاني بيت العيله
وبحكم اني الوحيد الي لسه متجوزتش وعايش مع امي بعد وفاه والدي
بقيت بخلص شغل وبعدي اقعد معاها شويه
كنا في الصيف
رجعت من الشغل وغيرت بحكم الجو لابس جلبيه بيتي علي البوكسر
نزلت لخالتي
خبطت
فتحتلي وكانت لبسه عبايه بيتي
بنص لونها احمر
من غير برا وبزازها مدلدله
انا: ايه الحلاوه دي يا سوسو
خالتي: لم نفسك ياواد وتعالي ادخل
انا: حد يشوف الجمال ده ويلم نفسه
ده جوزك ده ابن كلب معندهوش نظر
علشان يفرط في مزه كده زيك
خالتي: متقلبش عليا المواجع
سيبها زي ماهي
انا: و... عبيط
حد يسيب الملبن ده
خالتي: بس ياواد بطل قله ادب
وبطل معاكسه
انا: قدامي فرس اصيل ومعاكسهوش
خالتي: كلت ولا تاكل معايا
انا: اكل معاكي
مع اني نفسي اكلك انتي يابطه
طبعا كل الكلام ده وزبري اعلن احتجاجه
هي: لم نفسك ياوسخ واتنيل اقعد عقبال مااسخن
دخلت المطبخ وانا قاعد ومنظرها في العبايه
وبزازها الي بحريتهم وحلامتها الواقفه مجنني


لو لقيت تشجيع هاكمل باقي الي حصل هاعمله علي اجزاء مستني ارائكم وردودكم
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: البلبل الصداح و رجال عراقي
لا متكملش القصه باينه من اولها ...
 
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: البلبل الصداح و رجال عراقي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مساء ااخير او صباح الخير علي حسب ما بتقري عزيزي القارئ
اسمي يوسف 27سنه
اول مره اكتب في هنا بسراحه
وحابب احكيلكم قصتي مع خالتي
والقصه حقاقيه وواقعيه ميه في الميه
انا يوسف 27سنه
وخالتي سعاد 45سنه مطلقه
ولا هاقولكم بقي العرض عرضين ولا الزب مترين
طولي 185سم
ووزني85كم
وزبي 18سم
اوصفلكم خالتي
بيضه وزنها 89كم
طولها 190سم
الجسم بلدي اصيل
حاجه كده تقدر تقول ساره جاي النسخه المصريه
وبدون مبالغه
القصه بدات
من 7سنين
بعد طلاق خالتي
رجعت تاني بيت العيله
وبحكم اني الوحيد الي لسه متجوزتش وعايش مع امي بعد وفاه والدي
بقيت بخلص شغل وبعدي اقعد معاها شويه
كنا في الصيف
رجعت من الشغل وغيرت بحكم الجو لابس جلبيه بيتي علي البوكسر
نزلت لخالتي
خبطت
فتحتلي وكانت لبسه عبايه بيتي
بنص لونها احمر
من غير برا وبزازها مدلدله
انا: ايه الحلاوه دي يا سوسو
خالتي: لم نفسك ياواد وتعالي ادخل
انا: حد يشوف الجمال ده ويلم نفسه
ده جوزك ده ابن كلب معندهوش نظر
علشان يفرط في مزه كده زيك
خالتي: متقلبش عليا المواجع
سيبها زي ماهي
انا: و... عبيط
حد يسيب الملبن ده
خالتي: بس ياواد بطل قله ادب
وبطل معاكسه
انا: قدامي فرس اصيل ومعاكسهوش
خالتي: كلت ولا تاكل معايا
انا: اكل معاكي
مع اني نفسي اكلك انتي يابطه
طبعا كل الكلام ده وزبري اعلن احتجاجه
هي: لم نفسك ياوسخ واتنيل اقعد عقبال مااسخن
دخلت المطبخ وانا قاعد ومنظرها في العبايه
وبزازها الي بحريتهم وحلامتها الواقفه مجنني


لو لقيت تشجيع هاكمل باقي الي حصل هاعمله علي اجزاء مستني ارائكم وردودكم
كمل يا غالي بس خلي الاجزاء اطول من كدا
 
  • عجبني
التفاعلات: البلبل الصداح و رجال عراقي
مساء ااخير او صباح الخير علي حسب ما بتقري عزيزي القارئ
اسمي يوسف 27سنه
اول مره اكتب في هنا بسراحه
وحابب احكيلكم قصتي مع خالتي
والقصه حقاقيه وواقعيه ميه في الميه
انا يوسف 27سنه
وخالتي سعاد 45سنه مطلقه
ولا هاقولكم بقي العرض عرضين ولا الزب مترين
طولي 185سم
ووزني85كم
وزبي 18سم
اوصفلكم خالتي
بيضه وزنها 89كم
طولها 190سم
الجسم بلدي اصيل
حاجه كده تقدر تقول ساره جاي النسخه المصريه
وبدون مبالغه
القصه بدات
من 7سنين
بعد طلاق خالتي
رجعت تاني بيت العيله
وبحكم اني الوحيد الي لسه متجوزتش وعايش مع امي بعد وفاه والدي
بقيت بخلص شغل وبعدي اقعد معاها شويه
كنا في الصيف
رجعت من الشغل وغيرت بحكم الجو لابس جلبيه بيتي علي البوكسر
نزلت لخالتي
خبطت
فتحتلي وكانت لبسه عبايه بيتي
بنص لونها احمر
من غير برا وبزازها مدلدله
انا: ايه الحلاوه دي يا سوسو
خالتي: لم نفسك ياواد وتعالي ادخل
انا: حد يشوف الجمال ده ويلم نفسه
ده جوزك ده ابن كلب معندهوش نظر
علشان يفرط في مزه كده زيك
خالتي: متقلبش عليا المواجع
سيبها زي ماهي
انا: و... عبيط
حد يسيب الملبن ده
خالتي: بس ياواد بطل قله ادب
وبطل معاكسه
انا: قدامي فرس اصيل ومعاكسهوش
خالتي: كلت ولا تاكل معايا
انا: اكل معاكي
مع اني نفسي اكلك انتي يابطه
طبعا كل الكلام ده وزبري اعلن احتجاجه
هي: لم نفسك ياوسخ واتنيل اقعد عقبال مااسخن
دخلت المطبخ وانا قاعد ومنظرها في العبايه
وبزازها الي بحريتهم وحلامتها الواقفه مجنني


لو لقيت تشجيع هاكمل باقي الي حصل هاعمله علي اجزاء مستني ارائكم وردودكم
كمل القصة حلوة بس قصيرة جدآ
 
  • عجبني
التفاعلات: البلبل الصداح و رجال عراقي
مساء ااخير او صباح الخير علي حسب ما بتقري عزيزي القارئ
اسمي يوسف 27سنه
اول مره اكتب في هنا بسراحه
وحابب احكيلكم قصتي مع خالتي
والقصه حقاقيه وواقعيه ميه في الميه
انا يوسف 27سنه
وخالتي سعاد 45سنه مطلقه
ولا هاقولكم بقي العرض عرضين ولا الزب مترين
طولي 185سم
ووزني85كم
وزبي 18سم
اوصفلكم خالتي
بيضه وزنها 89كم
طولها 190سم
الجسم بلدي اصيل
حاجه كده تقدر تقول ساره جاي النسخه المصريه
وبدون مبالغه
القصه بدات
من 7سنين
بعد طلاق خالتي
رجعت تاني بيت العيله
وبحكم اني الوحيد الي لسه متجوزتش وعايش مع امي بعد وفاه والدي
بقيت بخلص شغل وبعدي اقعد معاها شويه
كنا في الصيف
رجعت من الشغل وغيرت بحكم الجو لابس جلبيه بيتي علي البوكسر
نزلت لخالتي
خبطت
فتحتلي وكانت لبسه عبايه بيتي
بنص لونها احمر
من غير برا وبزازها مدلدله
انا: ايه الحلاوه دي يا سوسو
خالتي: لم نفسك ياواد وتعالي ادخل
انا: حد يشوف الجمال ده ويلم نفسه
ده جوزك ده ابن كلب معندهوش نظر
علشان يفرط في مزه كده زيك
خالتي: متقلبش عليا المواجع
سيبها زي ماهي
انا: و... عبيط
حد يسيب الملبن ده
خالتي: بس ياواد بطل قله ادب
وبطل معاكسه
انا: قدامي فرس اصيل ومعاكسهوش
خالتي: كلت ولا تاكل معايا
انا: اكل معاكي
مع اني نفسي اكلك انتي يابطه
طبعا كل الكلام ده وزبري اعلن احتجاجه
هي: لم نفسك ياوسخ واتنيل اقعد عقبال مااسخن
دخلت المطبخ وانا قاعد ومنظرها في العبايه
وبزازها الي بحريتهم وحلامتها الواقفه مجنني


لو لقيت تشجيع هاكمل باقي الي حصل هاعمله علي اجزاء مستني ارائكم وردودكم
كمل يا نجم
 
  • عجبني
التفاعلات: رجال عراقي
كمل وماتتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: رجال عراقي
مساء ااخير او صباح الخير علي حسب ما بتقري عزيزي القارئ
اسمي يوسف 27سنه
اول مره اكتب في هنا بسراحه
وحابب احكيلكم قصتي مع خالتي
والقصه حقاقيه وواقعيه ميه في الميه
انا يوسف 27سنه
وخالتي سعاد 45سنه مطلقه
ولا هاقولكم بقي العرض عرضين ولا الزب مترين
طولي 185سم
ووزني85كم
وزبي 18سم
اوصفلكم خالتي
بيضه وزنها 89كم
طولها 190سم
الجسم بلدي اصيل
حاجه كده تقدر تقول ساره جاي النسخه المصريه
وبدون مبالغه
القصه بدات
من 7سنين
بعد طلاق خالتي
رجعت تاني بيت العيله
وبحكم اني الوحيد الي لسه متجوزتش وعايش مع امي بعد وفاه والدي
بقيت بخلص شغل وبعدي اقعد معاها شويه
كنا في الصيف
رجعت من الشغل وغيرت بحكم الجو لابس جلبيه بيتي علي البوكسر
نزلت لخالتي
خبطت
فتحتلي وكانت لبسه عبايه بيتي
بنص لونها احمر
من غير برا وبزازها مدلدله
انا: ايه الحلاوه دي يا سوسو
خالتي: لم نفسك ياواد وتعالي ادخل
انا: حد يشوف الجمال ده ويلم نفسه
ده جوزك ده ابن كلب معندهوش نظر
علشان يفرط في مزه كده زيك
خالتي: متقلبش عليا المواجع
سيبها زي ماهي
انا: و... عبيط
حد يسيب الملبن ده
خالتي: بس ياواد بطل قله ادب
وبطل معاكسه
انا: قدامي فرس اصيل ومعاكسهوش
خالتي: كلت ولا تاكل معايا
انا: اكل معاكي
مع اني نفسي اكلك انتي يابطه
طبعا كل الكلام ده وزبري اعلن احتجاجه
هي: لم نفسك ياوسخ واتنيل اقعد عقبال مااسخن
دخلت المطبخ وانا قاعد ومنظرها في العبايه
وبزازها الي بحريتهم وحلامتها الواقفه مجنني


لو لقيت تشجيع هاكمل باقي الي حصل هاعمله علي اجزاء مستني ارائكم وردودكم
كمل بداية جيدة
 
  • عجبني
التفاعلات: رجال عراقي
فين باقي القصه
 
  • عجبني
التفاعلات: رجال عراقي
  • عجبني
التفاعلات: رجال عراقي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%